Monday, 15 February 2016

Johor ada bendera baru ke?

 Image result for bendera johor



Assalamualaikum dan selamat tengah hari..  Jadi harini kita nak bercerita tentang bendera Johor.. Kenapa tiba-tiba? Sebabnya dulu aku ternampak banyak bendera yang bkn macam kat atas tuu kat Johor.. Aku pun jadi hairanlah.. Dah kenapa ni? Johor ada bendera baru ke memandangkan mmg aku jarang balik Johor aku jadi hampir yakin dengan telahan sendiri.. hehehe..

Tapi baru hari ini lah aku tahu apa sebabnya.. rupanya bendera yang kononnya aku kata bendera baru tuu bendera daerah muar rupanya... haishh malunyaa... walaupun bukan rakyat Johor tapi aku rasa sangat ketinggalan sebab k/p aku ditulis sebagai wargenegara..

tengok gambar bawah..

.
.
.
 
 
 
Itupun nasiblah aku jumpa satu entry di sini tentang khabar angin johor nak keluar Malaysia tu..
Ada yang senasib ?Hahaha buat malu je.
 

No comments: