Friday, 15 January 2016

Teringin nak ada benda ni..

Assalamualaikum and good evening..
Pernah dengar "DIY CROSS STICH PHONE CASE"??
Serius ni teringin nak ada benda ni.. tapi tulah tak tau mana nak dapat kat Malaysia ni..
Lagipun phone case yang boleh guna cuma I phone je.. aku ni manalah nak ada I phone.. tak mampu lagi.. kalau ada yang Samsung boleh gak kasi kat sapa2.. Samsung ramai guna.. jadi kalau buat pun tak lah sia-sia je..

Jadi, siapa yang ada jual benda yang sangat cool ni.. bgtau aku... tak pun kalau korang ada tapi malas nak jahit boleh pos kat aku... nanti aku buat tapi jangan lupa bagilah upah yaa.. tapi kalau korang pun berminat dengan bende nih.. ada lagi satu cara nak buat..klik sini.. Okeylah .. selamat mencuba.. nanti dah cuba tunjuk2lah gambar tuu kat aku..bawah nih ada gambar bende tu..

Image result for cross stitch phone case pattern
 

No comments: