Friday, 21 August 2015

Trayal

Assalamualaikum.. hai semua ? lama tak berbicara di sini yaa.. yelah nanti bila aku habis SPM aku masukkan entry byk2.. kat seseri ni tak sempatlah.. ok .. sbpian how your trial?? mesti ada yg kata senangkan.. mcm mkn kacang jelah soalan2 tuu bagai2.. ermm.. bila aku nak rasa mcm tuu agaknya???

but, most of us.. mestilah rasa susahkan.. ofcourse.. dgn soalan yg kbat gilaa.. masuk addmath dia suruh aku jd coach, mcm2 soalan yg semestinya menaikkan darah.. dgn math yg hampir semuanya kbat.. kertas periksa paling hots pernah aku buat.. huhhh ..berasap je.. apapun dah 2 minggu berlalu.. ada 2 subjek lg..

ermm subjek2 yg tough bio and chemistry.. wow.. habisah weekend aku.. mari kita mati bersama..hohoho.. ok ajaran sesat yaa.. oklah tak tau nak tulis apa dah.. kita jumpa lepas 31.11.15.. ok.. selamat berjuang.. all the best for sbpian and all form 5 student..sorry no pictures for this entry..

No comments: