Tuesday, 2 December 2014

WOW!!bestnya masjid ini!!

Assalamualaikum.. hehehe lama kan tak buat entry baru..
okay dipendekkan cerita harini nak citer pasal satu masjid yg buat saya rasa nak duduk lama dalam tuu..
opps..tak bermaksud masjid lain saya rasa nak cabut je lepas habis solat...NOOO!!..TAPI nak cakap yang masjid ni rasanya sangat selesa..rasa macam solat kat rumah sendiri...
walaupun tak luas mana.. tapi tak taulah nak cakap macam mana... tapi best lah..nak tgk gambar??jap ehh..

pandangan atas..rasanya masjid ini baru cat..

depan tandas ..

parking.

ada dua pondok depan masjid ini.


permandangan keseluruhan..

akhirnya..baru saya perasaan kewujudan papan tanda ini..

buat pengetahuan semua nama masjid ini ialah.. MASJID TEMIN.. ada fb tau.. aku baru perasan masa nak keluar masjid.... kat jerantut..
oklah nanti kalau korang singgah masjid ni bagitaulah aku..ok   got to go..assalamualaikum



No comments: