Saturday, 13 September 2014

MSU kami datang!!

Assalamualaikum..maaflah kalau sejak kebelakangan ini post aku semuanya "speaking" je.sorry...tak ada niat lain cuma nak bagi kawan2 kami di thailand faham apa yg aku tulis..itu je ..okayy??...tapi kali ini nak tulis guna bm lah..hehehe..okay...ni nak cerita sikit pasal MSU..Yaa..seharian kami di sana..ingin tahu apa yg ada di sana??

mula2 ada perbentangan inovasi sains..anatara sekolah yg terlibat ialah TKC, SAS, SESERI, ASIS, SMK Jalan Empat,SMK(P) Seri Aman, Princess Chulaborn's College dan lain2 lg.Lepas tuu,kami dibawa melawat MSU..maaf sesetengah tempat adalah zon larangan kamera...jadi tak boleh ambil gambar tempat2 menarik macam tempat di mana hampir setiap organ dalam badan ditunjukkan..organ badan manusia sebenar..bkn patung tau..hah..jd kalau siapa yg bercita2 nak jd doktor..di sinilah tempat terbaik utk dilawati...mcm biasa..biarlah gambar berbicara..

In front of MSU,Shah Alam.







gift from MSU..

PRESENTATION ABOUT INNOVATION OF SCIENCE









In the MSU's library..








 SCHOOL OF HOSPITALITY AND CRETIVE ARTS..




THE END..
itu sahaja dari saya untuk berita kali ini..sekian ..assalamualaikum..


No comments: