Saturday, 19 April 2014

My new life in SESERI...

Assalamualaikum semua..yaa sekarang aku dah jd seserian...doakan aku tabah ya disana... ermmm... harap aku akn hadapi semua cabaran mendtg dgn hati yg terbuka dan redha..ok2 sepanjang 2 bulan lebih kat sana...korang tgklah gambar2 ni ok...as usual...aku tak pandai berkata2...hanya gambar bercerita...

outing at time square with umi and hakimah

yaa...buktinyaaa..
tapi kitaorg tak naiklah roller coaster tuu..


Baru habis larian WOMEN'S DAY RUN..
iklan milo japp..with imanina..


umi and sofiah...waiting for our bus..

bergambar bersama olahragawati sekolah...ececeh..
PEACE NO WAR..credit:sofiah 

yaa..rumah oncidium kebanggaan kami..
FIGHT,WIN,CONQUER...
thanks kak sudi diambil gambar..

with ain...sampai hati hang tinggalkan kami...
naper tak say goodbye dulu...anyway,harap ain berjaya 
walau dimana ain berada ok??


cute2 minion with our captain kak syam..


Pameran dadah...

Gia and umi...curik tulang ke apa???he3..
hari pendaftaran second intake..


snap2...sblm mkn beradab..

birthday girl..kak anis.:)

 Birthday girl..su..:D

  with khadijah..(birthday girl) 

my classmates..

Dahlah tak larat dah..nak tido...kekwn jumpa esk ok??kepada..sesapa yg baca ni..dan dia adalah salah seorang rakan baru kami pd minggu hadapan...i just want to say..WELCOME TO SESERI..JUST BE STRONG..baik2 semua ya...be strong..sesapa yg tak ada gambar dia..sorry kay..tak sempat...mungkin jugak ada masalah ngan gambar korang...sorry kalau gambar2 tuu tak cantik..

sekian shj berita dr saya..assalamualaikum..