Thursday, 25 July 2013

TRAVEL: Kuala Selangor...


Assalamualaikum..Hihihi...Awak2..tadikan saya gi kuala selangor..mula2 aku pergi ke TAMAN ALAM KUALA SELANGOR...

Hehehe..ader citer menarik sebelom kitaorg masuk sini..utk masuk pengunjung boleh menaiki tram ataupun berjalan kaki..tetapi kami memilih utk menaiki tram..tapi mati2 ingatkan naik tram tuu F.O.C..haha..nasiblah nampaak abg tiket pi koyak2 kan tiket org depan..ada pulak ayh aku tanya kat abg tiket.."boleh beli tiket kat sini??"pastu,abg tiket tuu cakap boleh..ayah aku pun hulur lah 20 ringgit.."eeh,naper bg duit??tiket??"
ayh:kata boleh beli sini..abg tiket:ingatkan abg gurau..#hantokkepala..pastu adik aku pun belilah tiket.mak aku pulak jg tempat kitaorg..

nak tau punya cerdik kitaorg..3minit sebelomnya..cepat2..#berlari amik sit kat tram..padahal org lain yg dah beli tiket tak masuk punn agi tram tuu..sbb takder sit..alahi beruntungnya arituu..hi3...inilah yg org kata.."FIRST COME,FIRST SERVE..ececeh..ha3..oklah jom gerak..

dalam perjalanan..kitaorg nampak rumah api...




Haaa...Lagi nak citer kalau gi sana...jgn lupa try CENDOL BAKAR okey...nak tau macam mana  dia bakar cendol tuu...jgn lupa pi sana and try it..

No comments: