Thursday, 25 July 2013

Pulau Langkawi..I AM COMING..

ANTARA GAMBAR2 YANG SEMPAT DIAMBIL..



ARGHHH!!!!!!!!TRIAL PMR..

assalamualaikum..to all my viewers..cewah..macam ramai jer viewers..yoo..tgk tajuk ats..yee saya sedang menduduki peperiksaan percubaan PMR..ye macam sekejap je kann...dugaannya lah hai..selesema lah apalah..mcm2 lah...yuu..entah brp result nya nanti...tadi baru habis kertas BM..pastu sambung minggu depan pastu cuti..result tgk kat saps jerlah nampaknya..ok2..hehe3..tapi internet lg..ishh2...apalahkan,nak periksa tapi gaya macam tak periksa jew...hehe3..HIDUP BIAR RELAX,RESULT BIAR GEMPAK..itu je kot untuk harini..salam ramadhan..doakan saya ya...

TRAVEL: Kuala Selangor...


Assalamualaikum..Hihihi...Awak2..tadikan saya gi kuala selangor..mula2 aku pergi ke TAMAN ALAM KUALA SELANGOR...

Hehehe..ader citer menarik sebelom kitaorg masuk sini..utk masuk pengunjung boleh menaiki tram ataupun berjalan kaki..tetapi kami memilih utk menaiki tram..tapi mati2 ingatkan naik tram tuu F.O.C..haha..nasiblah nampaak abg tiket pi koyak2 kan tiket org depan..ada pulak ayh aku tanya kat abg tiket.."boleh beli tiket kat sini??"pastu,abg tiket tuu cakap boleh..ayah aku pun hulur lah 20 ringgit.."eeh,naper bg duit??tiket??"
ayh:kata boleh beli sini..abg tiket:ingatkan abg gurau..#hantokkepala..pastu adik aku pun belilah tiket.mak aku pulak jg tempat kitaorg..

nak tau punya cerdik kitaorg..3minit sebelomnya..cepat2..#berlari amik sit kat tram..padahal org lain yg dah beli tiket tak masuk punn agi tram tuu..sbb takder sit..alahi beruntungnya arituu..hi3...inilah yg org kata.."FIRST COME,FIRST SERVE..ececeh..ha3..oklah jom gerak..

dalam perjalanan..kitaorg nampak rumah api...




Haaa...Lagi nak citer kalau gi sana...jgn lupa try CENDOL BAKAR okey...nak tau macam mana  dia bakar cendol tuu...jgn lupa pi sana and try it..