Tuesday, 17 December 2013

Terengganu..Pantai Batu Burok

Assalamualaikum and salam sejahtera...Okey,,arinie,aku nak citer psl pengalaman aku sepanjang berada di ganu ni...ha3...

Mula2...pukul  10.30 mlm camtuu...kitaorg gerak gi kuantan..gi tidur kat r&r...dlm kete ler..semua dah tak thn dah...then..lps solat subuh..kitaorg gerak ke kuantan..dah sampai pukul 9.30 gituu....mandi kat umah atuk aku tuu jap rehat2...then,kitaorg gerak ke terengganu...

Sampai satu hospital ni kitaorg amik parking...He3....jgn risau tak der saper pun yg sakit ayh aku ader kerja..dia ni kerja membekalkan alat2 utk hospital yg selalu korang nampak gunting mcm2 saiz kat bilik bedah tuu..hah..bende tulah...ok2...lepas..beberapa kali aku tidur baru ayh aku siap kerja dia kat hospital tuuu....lps tuu kitaorg gi mkn tghhari...

Hah,apa ingat jln2 semata-mata ke gi Ganu ni...tak...kurang2 dua ke tiga hospital kene jenguk...Oleh krn bkn satu hospital jew...kitaorg diturunkan di pantai burok...yelah..takkan nak tunggu lg cam tadi abis minyak kete jew...lgpun resort yg kitaorg duduk ni sblh pantai burok ni jew..Dah lame tunggu..mak aku suruh aku beli aiskrim goreng kat gerai2 dkt jew dgn tempat aku duduk uu...tak sampai berapa minit dah sampai...

Masa aku sampai gerai tuu ader duaorg jew yg mkn kat situ...pekerja2 kat situ semuanya senyum jew bila tgk aku...ekk..aku mmg lah pelik tapi aku buat muka chomell jelah kann..senyum memanjang takkan aku nak wat muka sombong plak..kat tempat org ni ingat2 sendirilah kann...

Dah siap tuu..ader sorang abg nie..dia bglah aku aiskim goreng tuu..pastuu aku minta lah 2 air mineral mmg aku sengaja minta masa nak byr, mls nak minta awl2...pastu apa tah dia ckp kat mak dia..aku tak taulah mak dia ke apa tp aku rasa mak dia..pastuu ader sorang akk nie kata cam nie"nama dia apik,apik tau"...AYOOO...drama apakah ini..tapi aku tak tau lah aku senyummmm jew...ayo...tak der idea dah...pastuu semua yg kerja tuu macam dah ltkkan titik fokus dah kat muka aku nie....dah mcm bintang popular dah aku kat situu...he3....

No comments: